İphone5s beklemeli miyim?

    Konu Sahibi
İphone5s beklemeli miyim?
merhaba arkadaşlar sizce bu hafta içinde iphone5 almalımıyım yoksa 5s'i beklemeli miyim?

yoksa şimdi iphone 5 alırsam iphone5s çıkınca satarsam üstüne tahmini ne kadar para koymam gerekir?
 

MaxipmaN

Üye
2500 gibi uçuk fiyattan çıkarsa 700-800 tl koyman gerekir üstüne bekle derim kesinlikle
 
iPhone'ların S versiyonları daha kullanışlı oluyor. Bekle derim.
 
İlk çıktığı zamanlar yanına bile yaklaşılcak türden fiyat olmuyacak ki,bunu hepimiz biliyoruz ilk önce yurt dışından getirenler olucak faiş fiyatlara satıcaklar daha sonra aralık ay'ı gibi anca fiyatı azda olsun oturmuş olucak,o yüzden karar sizin ama 5s'e az zaman kaldığından 5'i almanızı pek tavsiye etmem.
Hatta 5s ile ilgili ilk tahminlerden,artık bilindik oldu bu önce kameranın megapikseli büyüyecek,ek özellik ve işlemcisi,ram'i vs farklı olucak ve ekran büyüklüğü aynı olucak.
 
Bence beklemelisin.iPhone 5'ten daha iyi olacağı kesin
 

ANIL

Admin
iPhone için kararlıysan bekle
 

LimePie

Üye
tabiki bekle s serisi daha iyi oluyor.
 

fk555897

Üye
Bence bekle çünkü s'ler ger zaman daha iyi oluyor.
 
S serileri Normallerden Daha iyi oluyor hatalar gideriliyor Dahada Stabilleştiriliyor İphone 5 de Kararlıysan Ve Nakitte Sorun Yoksa Beklemenizi Tavsiye Ederim
 
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar beklemeye karar verdim. Aklımda kalan diğer soru ise yurtdışında getirip pasaporta kaydettirince ne gibi farklılıklar oluyor?
 
Yakinda apple store açılacak turkiyede o zaman uluslararasi garanti olur
 

theyunus

Üye
Bir adet 4s veya 5 al
Bir de lg nexus veya s3 al
Yada
Bu ikisinin parasini 5s icin beklet
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar beklemeye karar verdimde fiyatı ne kadar olur sizce tahmini?
 
    Konu Sahibi
Türkiye'de Apple Store olmadığjndan otomatik olarak uluslararası garanti iptal zaten.


yani bir bakıma nerdeyse işimi şansa bırakıcam garanti konusunda telefona bir şey olursa diye


ayrıca kusura bakmayın beyler ama iphone5 ne kadar çıkmıştı