IPhone Style v2 by Baccara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
dostum hangi programı kullanarak degistirdin? Uzun bi süre temalarda degisiklik yapabilecegim programlar aramistim ama nafi. Senin kullandigin pro hangisi? Yada nasl degiştirdin?

sen olayı yanlış anlamışsın kardeş temayı yapan vatandaş bikaç değişiklik yapıp versiyon 2 diye çıkarmış. yani ben bişey yapmadım temaya
 

AHMED...

Üye
tema çok güzel de tuş kilit yapılınca açmak için kod girilen yerde sayılar hep beyaz zor gözüküyor sizde de böyle mi ?

pin kodu yazarkende beyaz oluyor tuş takımı rakamlar gözükmüyor ama benim için bir sorun değil


---------- Eklendi @ 05:26:57 ---------- Yazıldı @ 05:25:13 ----------

herzmnki gbi güzeeel bir tema ama bnm telefonun şarj dayanmıyo böle temalarda siyah temalar tercihim teşekkürler

temanın bir çok yeri siyah zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...