iPhone jailbreak zararlı mı ?

El-CD

Üye
Sarj kesinlikle sorun degil.

Kullanim boyunca edge açıktı hep.
Onlarca tweak kurulu+winterboard da var.
JBsiz iphone, iphone degildir.

Cihazi cok az kullanmissin yalniz bekleme suresine gore

Ama lafina katiliyorum
 

Epple

Üye
4'te

- - - Eklendi - - -

kendi kullandığım cihazı bilmiyorum havası veriyosun dostum kusura bakma da ayıp.

Yanlis anlasilma kusme darilma olmasin dostum tartisiyoruz saddce Ama su sarj olayi zaten sorun iphonelarda. Yani herseyi jailbreake bulmayin. Tabi bi jbsiz cihaz gibi olmaz ama ölu bi cihaz da olmaz yani
 
Tepkiler: El-CD

El-CD

Üye
Yanlis anlasilma kusme darilma olmasin dostum tartisiyoruz saddce Ama su sarj olayi zaten sorun iphonelarda. Yani herseyi jailbreake bulmayin. Tabi bi jbsiz cihaz gibi olmaz ama ölu bi cihaz da olmaz yani

aynen ben jb li iken bile 1,5-2 günü çıkarabiliyordu normalde. Aynı işlemleri s2 ' de yaptığımda şarj max. 12-16 saat dayanabildi.