İphone 6 plus kapandı açılmıyor

    Konu Sahibi
İphone 6 plus kapandı açılmıyor
Evet arkadaşlar telefonum dün kendiliğindem kapandı. Yeniden başlattığımda wi fi yoktu gri soluktu tekrar home ve power a basarak kapattım açtım wi fi yine yoktu. Sonra tekrar kapattım açılmadı telefon ne yapabilirim lütfen yardım edin
 
itunes ile sifirlayip yeniden kurulum yaparsan duzelir
 
    Konu Sahibi
Home tuşuna basıp usb ile itunes bağla diyorsan nafile işlemiyor
 
kargo ücretini karsimak kaydiyla bana gonderirsen ucretsiz yardimci olurum
 
Ver servise yenisi gelsin boşver yapma
 
    Konu Sahibi
Servise vereceğim fakat ekranı düşürdüğüm için kırılmıştı dış ekran yaklaşık 1 ay önce yaptırma fırsatım da olmadı şimdi verirsem oradan vururlar diye vermek istemiyorum
 
Fark etmez senden 300 tl isterler yine telefonu değişirler
 
    Konu Sahibi
980 tl para istediler sırf bir cam için yani dokunmatikte vs herhangi bir sıkıntısı yok
 
ben sana soylemistim bende serviste calistim kafalarina gore fiyat verirler dostum
 
Yok abi 300 tl size kazık atmaya çalışmış başka yerlere sordunuz mu
 
    Konu Sahibi
Yarın servise vereceğim İzmirdeyim
Yok abi 300 tl size kazık atmaya çalışmış başka yerlere sordunuz mu
Başka nereye sorabilirim dostum garantisi olan telefonu başka yere vermek garantiyi bozmaz mı
 
Tepkiler: hikmet366
Yarın servise vereceğim İzmirdeyim

Başka nereye sorabilirim dostum garantisi olan telefonu başka yere vermek garantiyi bozmaz mı
Yok iphone yetkili servisi veren yerler var iphone ile çalışıyorlar ama farklı

Ben başarı teknik servisine sor derim

Ben s6 oraya verdim değişim onaylandı teknosadan para iadesi aldım gittiğim vatan dan yeni s6 aldim
 


İzmirde servisi varmis
 

Türe

Üye
Apple Store'a götür imkanın varsa. Şu an teknik servis konusunda orası gerçekten üst düzeyde. Bir sıkıntı olduğu zaman değiştiriyorlar cihazı. İnternetten bolca konu bulabilirsin bununla ilgili.
 
Wifi karanlık ise wifi ısıdan bozulmuştur servise ver.