Yardım iPhone 5 iOS 8'e şuan geçmeli miyim?

    Konu Sahibi
iPhone 5 iOS 8'e şuan geçmeli miyim?
iOS 8'i ilk çıktığı gibi yüklemiştim fakat telefon sürekli 3G şebeke aldığı için az çekiyor gösteriyordu ve hava durumu uygulaması çok ağırlaşmıştı açılışta logo gittikten 2 saniye sonra ekran geliyor ve kapatırken çark 5 saniye sonra görünüyordu. Sorunlar ilerde düzelir mi?
iPhone 5 iOS 7'deki performansını kazanır mı?
 

0MG90

Üye
iPad2, 7'ye göre daha hızlı
 
Tepkiler: Baranbaris
8.0.1 ... gelir düzelir 7 ilk geldiğindede öyleydi bu iPhone 5 Apple ın en çok çektiği telefon modeli oldu.
 
Tepkiler: Baranbaris

lazye

Üye
Bende iPad 4 stabillik düşüşte
 
Tepkiler: Baranbaris
    Konu Sahibi
Örneğin evde 7'de edge halinde hücresel veri kapalı iken 4-5 çekim gücü alırken 8'de 3G kendiliğinden açık olduğundan çekim gücüm 1-2-3 arası oluyor.

8.0.1 ... gelir düzelir 7 ilk geldiğindede öyleydi bu iPhone 5 Apple ın en çok çektiği telefon modeli oldu.
Ben en iyisi 8.0.1'i bekleyeyim. 7'de iken ne kadar sonra gelmişti hatırlıyor musunuz acaba 7.0.1?

Bende iPad 4 stabillik düşüşte
Hmm kötü olmuş üzüldüm [emoji17]
 
Yönetici tarafından düzenlendi:

0MG90

Üye
Doğru, 3g kapanmıyordu bekle bence sonraki güncellemede yükle
 
Tepkiler: Baranbaris
8.0.1 yüksek ihtimalle bu hafta gelir perşembe - cuma gibi
 
Tepkiler: Baranbaris ve lazye

lazye

Üye
Bence de gelmeli
 
Tepkiler: Baranbaris
Dokunmatik hassaslığı kayboldu 8 de. Video izlerken tıklanan yerlere falan tıklaması daha zor oldu. Kalibrasyon sorunu gibi bir şey var. Tam çözemedim.
 
Tepkiler: lazye

0MG90

Üye
Dokunmatik hassaslığı kayboldu 8 de. Video izlerken tıklanan yerlere falan tıklaması daha zor oldu. Kalibrasyon sorunu gibi bir şey var. Tam çözemedim.
Aynen, iPad de o sorun var bende bir şeyi açmak için 2-3 kez tıklıyorum
 
Bekle Bence Yükleme 8.0.1 Gelince Yükle
 
Tepkiler: Baranbaris

avast

Üye
Ah steve nerdesin 5.5 imch iphone yaptilar bende 5c ye yuklesemmi diyorum 8 i fikriniz ne
 
Ah steve nerdesin 5.5 imch iphone yaptilar bende 5c ye yuklesemmi diyorum 8 i fikriniz ne
Yükle bence. Apple şuan kendi sözleriyle çatışıyor "biz ppi a bakmayız" "bizim için ideal boy insanın tüm eliyle kontrol edebileceği boydur"vb...
 
Tepkiler: TheDarkStar7 ve avast

0MG90

Üye
8.0.1 i hemen beklemeyin, en az 1 aya kadar gelir

iPhone kullanıcılarında 3g kapatılmıyor bunun için operatörünüzü arayıp 3g'nizi kapatabilirsiniz, o zaman şarj azalmaz
 
Tepkiler: hsynkckygcı@ ve Baranbaris