Yardım iphone 5 hala alınır mı?

    Konu Sahibi
iphone 5 hala alınır mı?
arkadaşlar kararsız kaldım elimde 4s var bi sıkıntısı yok sizce iphone 5'e geçmelimiyim 5 sıkıntı çıkarır mı?
 
Sen ne ara 4S aldın Yavaş yavaş dağılıyoruz
 
    Konu Sahibi
2 ay oldu neredeyse alalı samsung canımı çok sıkmıştı
 
Tepkiler: The Shadow

UpOneTR

Üye
Alma 4S iyidir alma bekle 5S alirsin
 
    Konu Sahibi
şuan elimde 4s var birisi bana note 2 teklif etti karşılık olarak piyasada bakındım note 2 ile i5 i kafa kafaya takas edenler var öyle bir şey yaparak bi üst seviyeye çıkmak istiyorumben telefonda sosyal medya programları ve müzik farklı bir şey yapıcağım yok kasma yapmasın bunlarda bu bana yetiyorbi de şimdi aklıma geldi 5c nin videolarını izledim 5c için kasıyor diyorlar ama özelliklerine bakınca 5 le aynı özellikler hangisi sizce daha iyi?
 
5'in üretimi 1 sene önce bitti 5c daha güncel kalacaktır ama 5c ile 5 arasında malzeme kalitesi farkı var
sonuç olarak karar senin.
 

devilmy

Üye
1100 liraya kayitli sifir 5s satim ay sonunu beklersen
 

szqn55

Üye
i5 al bence bende yeni aldım hiç sıkılmazsın 1 yıl iphone 5 kullanmıştım 5c de sadece parmak izi ağır çekim vs gibi farklı ozellik var diye biliyorum ama 5 alırsan fiyatlarda düşmez apple telefonlarıı hep güncel tutuyo ama android yeni telefon çıktım mı bi öncekini unutuyo
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
özellikleri karşılıyorsa alabilirsin ama şahsen yeni bir model çıktı ( 6 ) biraz beklersen 5S fiyatı düşecektir onu alırsan daha uzun götürür, ben böyle düşünüyorum
 
Tepkiler: Baranbaris
Bende iphone 5 var. Üst modellere Geçme ihtiyacı duymuyorum. Tek ihtiyacım touch id şu an. Bunum için de değiştiremem.
 
Tepkiler: Baranbaris

devilmy

Üye
bi problemi çıkıncı garantisi olmadığı için telefon elimde kalır benim sıkıntım o
Suan bendede s4 var kullaniyorum garanti olayi tirt bence adamlar sadece yazilimsal olaya bakiyor cihaza herhangi bir zararda extra para cikariyorlar
 
Tepkiler: byAndroid
    Konu Sahibi
bilmiyorum bakalım biraz zaman geçsin elime para biriktireyim biraz duruma göre bakıcaz artık
 

NEXUS

Üye
alınmaz çünkü ios 9 son güncellemesi olacaktır. ve yine çıktığında büyük ihtimal kasma sorunu yaşarsın , 9.1 çıkana kadar kısaca ios 10 u almaz iPhone 5 bu yüzden alma.