İphone 4s'mi n9'mu

4s'mi n9'mu


  • Kullanılan toplam oy
    26
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İphone 4s'mi n9'mu
almanyadan bu iki telefondan birini alıcam bir seçim yapmam lazım ama karar veremedim sizce hangisini seçmeliyim
 

[ENGİN]

Üye
Bence 4S
 
Tepkiler: leonardo08

hiksos

Üye
N9 un sistem destegi uzun süreli değil tavsiyem 4s


İphone 4s 6.1.2 evasion cayırbilek
 
Tepkiler: leonardo08

pRime.

Üye
gelecek olan 4s kaç gb ki?

ayrıca evet, n9 yerine 4s almak çok daha mantıklı.
 
Tepkiler: leonardo08 ve Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
jolla phonedan bahsetmiyordum ama şu anda 2/3 oyla 4s görünüyor

- - - Eklendi - - -

peki şarj süresi olarak hangisi daha iyi
 

pRime.

Üye
yanlış konuya yazmışım.

- - - Eklendi - - -

jolla phonedan bahsetmiyordum ama şu anda 2/3 oyla 4s görünüyor

- - - Eklendi - - -

peki şarj süresi olarak hangisi daha iyi

yanlış konuya yazmışım. şarj süresi olarak başabaş gidiyorlar. ikisi de normal kullanımda bir günü çıkarıyor. hafif kullanımda 2-3 gün kullanılır.
 
Tepkiler: leonardo08 ve Cihanî Sultan
    Konu Sahibi

ben internette çok geziyorum internette gezinme hangisinde daha iyi (farklı tarayıcılar dahil)
 

pRime.

Üye


ben internette çok geziyorum internette gezinme hangisinde daha iyi (farklı tarayıcılar dahil)

safari o konuda çok daha iyi. n9'un resmi desteği olmadığı için tarayıcısı da diğer çoğu şey gibi tamamlanmadı.
 
Hocam bence bu anket bile 4s'e haksızlık. İki telefon bence kıyaslanamaz. Bu yüzden 4s; her türlü...
 
n9 bazıları için bir tutku zevktir.normal kullanım diyorsan 4s al tabii.
 
[ENGİN];6120054' Alıntı:


Elbette ki ben mesela multitask ve swipe özelligine hayranım

Zevk işini zaten sizin gibiler için söyledim sürekli meego da takılan 6-7 kişi var onlara göre bi zevk bence
 

dawid

Üye
bence n9 4s de hicbi gorselik yok 4s in yapitigi herseyi ve daha fazlasini n9 yapar arayuzde mukemmel saygimla
 
kesinlikle 4s yakında ben de alıcam
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar ben n9 alıcam kararı verdim 1aya gelir herhalde

- - - Eklendi - - -

[ENGİN];6120054' Alıntı:


Elbette ki ben mesela multitask ve swipe özelligine hayranım

Aynen


- - - Eklendi - - -

birde acaba ubuntu phone portlanırmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...