İphone 4S JB sorunum

Akva96

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4S JB sorunum
Arkadaşlar benim elimde doğubanktan alınma bir tel var ve bugün itibariyle kapatıldı.
yani Servis yok diyor.
bu şimdi 6.1.3 sürüm ve buna jb nasıl atıcam acaba bana bir bilgi verirmisin
veya kayıt yaptırsam ne kadara mâl olur.
 
Tepkiler: x-scarface

Joker

Emekli Yönetici
6.1.3 için jb yok malesef.Kayıt konusunda bir bilgim yok.
 
Tepkiler: x-scarface

tsnz

Üye
Ustam benim iphone 5 im var önceki iphone 4 üme jailbreak yapıyordum 5i alınca hiç jailbreak falan yapmadım uğraşmadım, şimdi internette gördüğüm bir program yüzünden jailbreak yapmak istiyorm ama pek sağlıklı bilgi bulamadım, versiyonu ios 6.1.4 telefonumda yüklü ben nasıl jailbreak yaparım buna ?
 
Beyler şunu aklnızdan çıkarmayın 6.1.3 e ve 6.1.4 e jb yok aras abinin verdiği link iphone 4 ve alt modeller için untethered değil oda
 
Buda iphone 4 ve alt moddeler için yapılıyor sadece
 
Benimde tuş bozuktu jb 6.0.1 vardı telefon elmada kalıyodu hem tuşu yaptırdım hemde 6.1.3 güncellemk zorunda kaldım çok pişmanım