Bende onu bekliyorum zaten ama son araştırmalarıma göre pod2g adlı ( apple hackeri
muhterem insan
) kendi tweet adresinden 5.1.1 için jailbreak ın tamamlandıgını bi hafta içerisin de yayınlayacağını belirtmiş buda kendi tweet sitesi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ayrıca kendi tweet inden yayınladığı orjinal yazıyıda aktarıyorum ve bu mesajın tarihi ise 14 mayıs 2012 yani dün aksam saat 11 sularında yayınlamış bulunmakta
İPhone 4S iOS 5.1.1 confirmed to work perfect with the upcoming jailbreak (İphone
4S iOS 5.1.1 yaklaşan jailbreak ile mükemmel bir çalışma doğruladı)
yani anlaşılan çoook yakın zaman içerisinde 4s imiz jb li olacak