aydnzara
Üye
-
Konu Sahibi
-
n8 gibi bir telefon kullananın iPhone bir şeyler biliyor olması lazım değil mi? Neyse bakalım yorumlar nasıl olacak. Kardeş inanki bilgim yok nokia'dan başka tel kullanmadım.
----------Eklendi @ 10:20:50 ---------- Yazıldı @ 10:18:13 ----------
<br />n8 gibi bir telefon kullananın iPhone bir şeyler biliyor olması lazım değil mi? Neyse bakalım yorumlar nasıl olacak. <img src="/images/smileyler/s1.gif" border="0" alt="" title="Gülümse" smilieid="230" class="inlineimg" />
<br />
kardeş inanki bilgim yok.Nokia'dan başka tel kullanmadım...
----------Eklendi @ 10:21:26 ---------- Yazıldı @ 10:20:50 ----------
<br />n8 gibi bir telefon kullananın iPhone bir şeyler biliyor olması lazım değil mi? Neyse bakalım yorumlar nasıl olacak. <img src="/images/smileyler/s1.gif" border="0" alt="" title="Gülümse" smilieid="230" class="inlineimg" />
<br />
kardeş inanki bilgim yok.Nokia'dan başka tel kullanmadım...
----------Eklendi @ 10:30:31 ---------- Yazıldı @ 10:21:26 ----------
<br />n8 gibi bir telefon kullananın iPhone bir şeyler biliyor olması lazım değil mi? Neyse bakalım yorumlar nasıl olacak. <img src="/images/smileyler/s1.gif" border="0" alt="" title="Gülümse" smilieid="230" class="inlineimg" />
<br />
kardeş inanki bilgim yok.Nokia'dan başka tel kullanmadım...
----------Eklendi @ 10:53:13 ---------- Yazıldı @ 10:30:31 ----------
<br />n8 gibi bir telefon kullananın iPhone bir şeyler biliyor olması lazım değil mi? Neyse bakalım yorumlar nasıl olacak. <img src="/images/smileyler/s1.gif" border="0" alt="" title="Gülümse" smilieid="230" class="inlineimg" />
<br />
kardeş inanki bilgim yok.Nokia'dan başka tel kullanmadım...
hiç bir sorunu oLmayan tek cihazdır beLki İP4 .. oyun yükLemek de çok basit , hackLemek de ( yani JaiLbreak) . siz aLın , gerisi için biz yardımcı oLuruz
tamam çok iyi telefon ben de çok seviyorum fakat gerekmedikçe alınmasını uygun bulmuyorum. çünkü dikkatsiz kullanımlarda çok sorun çıkartabilen bir telefon. oyun telefonu demek yanlış bana göre. tamam oyunları oynamak aşırı zevkli çok iyi oyunlar var ama sadece oyun için bişey alacaksam daha ucuza psp alırım. he bir de hiç bir sorunu olmayan tek cihazdır yorumuna katılmıyorum. bir çoğunda anten sorunu mevcut. bir çok özelliğinden yararlanılamıyor bile. arıza çıkarten cihazların %80 in de ses problemi var. şöyle ki cihazdan aramalardaki konuşma hariç müzikler, oyun vs. sesleri kesinlikle çıkmıyor üstelik sıfır cihazların fabrika çıkışlı sorunu bu. garantisi varsa yolluyorsunuz yapması çok zahmetli ve masraflı olduğu için bi sürü teferruattan ve can sıkıntısından sonra değişimini yapıyorlar cihazın. dediğim gibi çok iyi çok güzel ama kusursuz değil. hatta biraz kurcalansa fazla kusurlu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?