İphone 3GS vs İpod Touch 4G

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
İphone 3GS vs İpod Touch 4G
Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.
 
İpod touch 4g nin artıları
960x640 ekran +
800mhz işlemci +
ön kamera görüntülü görüşme için +
iphone 3gs den daha kibar ebat olarak
 

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Ama iki cihaz taşımak da bayağı zor.
Ayrıca facetime görüşmesi yapcağımı sanmıyorum, Ebatta zaten 2 cihaz taşıyacağım için yine aynı ağırlığa gelir.
Geriye kalan işlemci ve ekran. Ekran aslında ben 5800ın ekranından da memnunum farketmiyor amoled falan. Çözünürlükte aynı şekilde iphoneun ekranı bana yeter aslında ama benim aklımada takılan şu soru var örneğin sonbaharda ios 5 çıkcak onla beraber almayı düşünüyorum. Hem fiyatlar ucuzlar. İos 5 3gs için çıkcak ama 1-2 sene kullandıktan sonra çöpe mi gider istediğim uygulama ve oyunları oynayamaz mıyım ?
 

kemal21

Üye
iphone 3gs nin ömrü bitti sayılır ios 5 çıkınca bir çok uygulamayı açamaz hale geleceğine eminim
ipod touch 4g alsanda 1 sene içinde onunda fişini çekecekler bu cihazların ömrü ortalama iki yıl oluyor
 

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Yani böyle gider ipod veya iphone almak akıl işi değil Lanet olsun apple
 

pspkolik

Üye
bnde iPod Touch 4 var memnunum da yani sorun yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...