İphone 3GS alinir mi?

MrExpert

Üye
oda salliyor anla iste

Aldigim uygulamalari yaziyim vaktim olursa ss alicam asphalt 7. Alphalt 6 fruit ninfa gta3 sky fire anry birds space anry birds seaons real golf 2011 quide flash (10 $ sadece bu istersen ac bak app store yi ) beni bilen bilir sallamiyorum senin gibi 3 kurus için jairblack yapmam uygulamada bi emek varsa hakkini vermek lazim..
 
asphalt 7 ve gta3 te kasma var mı?
 

MrExpert

Üye
Tehlike ";4941424][COLOR="DarkRed' Alıntı:

asphalt 7 ve gta3 te kasma var mı?
[/COLOR]

Asphalt 7 de sorun yok gayet akici ancak gta 3 araç kullanirken bazen hafif kasiyor..
 
[QUOTE=" Tehlike ";4941497]
teşekkürler.gta 3 te kasması normal 4te bile kasıyor.
[/FONT][/QUOTE]

Madem biliyorsun,niye soruyorsun?
 

Lenneth

Üye
Tehlike ";4941497][COLOR="DarkRed' Alıntı:

teşekkürler.gta 3 te kasması normal 4te bile kasıyor.
[/COLOR]

4s tede kasiyor ara sira, pek keyifli degil oynamasi gta3.