Iphone 3G Ekran Gitti :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wink

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 3G Ekran Gitti :(
Arkadaşlar Bana Acil Yardımcı Olmanız Gerekiyor Bende Iphone 3G 8GB Var Ve Geçen Gün Okulda Arkadaş İle Kapışırken Arkadaş Cep Tarafına Tekme Attı Ve Cebimde Telefon Vardı Telefonun Sırtı Dışa Doğru Duruyordu Ve Tekme Telefonun Sırtına Geldi Telefonu Çıkardım Baktım Kapanmış Açtığımde Ekranda Renkli Renkli Çizgiler Vardı Şimdi Telefon Açılıyor Ama Ekran Göstermiyor Gri Ekran Işık Var Ama Görüntü Yok Ve Kapatırken Home+Açma Kapama Tuşu İle Kapanıyor Ne Olur Yardım Edin Sizce Ne Olmuş Olabilir Şarja Takıyorum Işık Geliyo Ama Görüntü Yok Ne Olur Yardım Edin ((
 
Geçmiş olsun.Zaten eski telefon zamanı gelmiş
 

wink

Üye
    Konu Sahibi
Eski Filanda İşime Yarıyor Sonuçta Sence Ne Olmuş Olabilir Yarın Telefoncuya Göreceğim
 
Telefonun donanımına zarar gelmiş. Büyük ihtimal parça değişimi falan gerektirir.Telefonda eski. Eski olmasada iphone parçaları çok pahalı. Elimde değil güzel birşeyler söyleyeyim :/
 

wink

Üye
    Konu Sahibi
Off Yarın Bakıcaz Bakalım İnşallah Tuzlu Olmaz Yani Ne Olduğunu Bi Öğrensem Doğru Artık Apple 3G Yi Dışladı En Son İOS 4.2.1 Sürümünden Yukarı Yok Malesef
 
Öyle tabide iphone yine her türlü gidiyor be
 

wink

Üye
    Konu Sahibi
Yani Sonuçta Adı Var

- - - Eklendi - - -

Ya O Kadar Kişi Bakmış 1Kişi Bile Cevap Yazmazmı Arkadaş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...