Iphone 3g 8GB alacağım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iphone 3g 8GB alacağım
arkadaşLar Iphone 3g 8GB almak ıstıyorum satmak ısteyen arkdaslar lutfen yazsınlar.fıyat olarak ne kadar ıstıyorsunuz msn adresimi ekleyebılırsınız Avlanmaz_50de@hotmail.com
Not: eğer takas yapmak ısteyen arkadaslar olursa elımde n95 8gb var takas yapabılırım....
 

Nadir

Emekli Yönetici
650 verirsen verebilirim..Fransa çıkışlı..kayıtlı..
 
    Konu Sahibi
telefonun resmı vs. varmı görmedıgım cıhaza nasıl fıyat bıçelım demı ama .
 

Nadir

Emekli Yönetici
şimdi nası çekeyim ki? yarın sana resimlerini özelden göndersem olur mu?
 
    Konu Sahibi
telefonun resmını fln nasıl görecegız kardeşim nasıl olacak o iş o zaman .

--------------- Ekleme ---------------

tamam kardeşim olur yarn özelden yolla bana resımlerı o zaman görüşürüz
 

Nadir

Emekli Yönetici
tamam neyse ben vazgeçtim..
 
    Konu Sahibi
ney kardesım bu cocuk oy8uncagı mı bı satıcam dıon bı vazgeçtım dıon madem nıyetın yok hıc yazma alla alla adamında asabını bozmayın .
 

Nadir

Emekli Yönetici
ben sana resimleri yarın göndereyim dedim şu an çekme imkanım yok..asabını bozacak bir durum yok..
 
    Konu Sahibi
tamam neyse ben vazgeçtim..

ben sana resimleri yarın göndereyim dedim şu an çekme imkanım yok..asabını bozacak bir durum yok..

ney kardesım bu cocuk oy8uncagı mı bı satıcam dıon bı vazgeçtım dıon madem nıyetın yok hıc yazma alla alla adamında asabını bozmayın .

tamam kardeş kalsın senın telefonun senden kalsın . iyi aksamlar yazma bu baslıga bırsey
 

tmrcntmr

Üye
?
 

tmrcntmr

Üye
ben eklediğimde aktifdi ilan satılmış olmalı,ben teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...