İphone 2G sadece 250 tl 8GB

LANS_KSK

Üye
    Konu Sahibi
İphone 2G sadece 250 tl 8GB
İphone 2G sadece 250 tl 8GB

3g ÖZELLİĞİ YOKTUR

Hattımı kırmam ben diyenler içindir.hattı orjinal hali ile takıp kullanabilirsiniz.

Kapak biraz yıprandı kullanım dolayısı ile alana şimdiden hayırlı olsun.

8 GB Hafızalıdır.

Pembe slikon kılıf hediye olarak verilecektir.

FİYAT GAYET UYGUNDUR.

RESİMLERİ AŞAĞIDADIR.

iletişim : 0534 348 42 45 (AVEA)

















 
ben geçen sene 100 tlye aldım sence fiyat çok fazla degil mi ? 6 senelik telefon
 

S.c.k.N

Üye


Fiyat hiçte gayet uygun değil. Kapak biraz değil baya bi yıpranmış. Kaç yıllık olmuş ve kullanılmış cihaza o fiyat pes. Gerçi hurda koleksiyonu yapanlar için fena olmaz o yönden düşünmemiştim
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
484