iOS 7 guruyom dostlarr

Türe

Üye
    Konu Sahibi
iOS 7 guruyom dostlarr
pederin cihaza ios 7 kuruyom
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Hallettim

Aldım yedek ama herşeyi duruyor şükür ki
 

OPC

Üye
iOS 7 yayınlandı mı yoksa beta mı?
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Hakkaten güzel olmuş yalnız iPhone 4'e hakkaten bir hayli kırpılmış halini vermişler.
 

Kerim.

Üye
Udid kaydi olmadan mi kurdun?
Bende benim patronun a1429una kurcam ama link bulamadim
 
Eger sadece mesaj cekip alo diyorsa bir sorunla karsilasmaz herhalde .d
 
çok laglı dimi bende zevk için benim iphone 4'de kullanıyorum
 

Oğuzhan

Üye
Vicdansızlar iPod Touch 'e vermediler.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Keşke sabretseydin, sıkıntı çıkar diye yapmadım ben.. Zaten hatalar var uğraşamam onlarla
 
en fazla 1 gün dayanır ben 30 d.k sonra ios 6'ya dönmüştüm
 
Benim pedere İos 7'den bilerek bahsetmedim.
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Donuyor , uygulamaları açmıyor diye sabahın köründe kaldırdı beni 5'te yattım 10.30'da kalktım

Şimdi ipsw dosyasını indiriyorum restore için