ios 7 beta da anlamadığım olay

asdf1907

Üye
    Konu Sahibi
ios 7 beta da anlamadığım olay
ios 7 beta da anlamadığım olay şu ki beta 2 çıkınca apple udid ile kayıt olmayanların sistemini kitlerse beta 1 kullanılmazsa veya bir problem olunca nasıl tekrar 6.1.3 e döneceğiz ? back up mevcut.
 
Geri Dönemeyeceksin yüklemeden önce incelememe bakabilirsin
 

MrExpert

Üye
6.1.3 e geri yükleye bilirsin ben daha bugün yükledim.
 
mrexpert. 6.1.3 backup alsam sonra beta 7 yi yüklesem ardından tekrar 6.1.3 backupu geri yüklesem tüm bilgiler geri gelir mi telefon babamın da korkuyorum birşey olur diye
 

MrExpert

Üye
mrexpert. 6.1.3 backup alsam sonra beta 7 yi yüklesem ardından tekrar 6.1.3 backupu geri yüklesem tüm bilgiler geri gelir mi telefon babamın da korkuyorum birşey olur diye

Denemek lazım Ben yedek almadan Restore çakıp İos7 kurdum


Sonra Herşey silinebilir
 
en iyisi hiç ellemiyim telefonu yoksa başım derde gircek

- - - Eklendi - - -

mrexpert bir şey daha sorcam sana telefonun wi-fi si aniden dondu yani pasif halde aktif olmuyor aynı şey bluetooth için de geçerli devamlı bir şey dönüyor.Ayarlar da neredeyse herşey gri renkte. :S
 
buradaki yazıma bakarak daha iyi anlayacağını düşünüyorum sistemin yedeğini alman gerek. Yedek alman durumunda herhangi bir sıkıntı olmayacak ve verilerin geri gelecektir

- - - Eklendi - - -

Neden bu kadar ayrıntılara takılıyorsunuz ki yedeğini alın ve yükleyin çok takılmayın
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar ben güncellemeyi bekleyeceğim. Beta versiyonunda bazı hatalar varmış.