phasan
Üye
-
Konu Sahibi
-
jailbreak bekleyenler yazilim guncelemeden uzak durmalarini tafsiye ederim
ozellikle iphone 4S ve 5 kUllanicilari
Cogu seyde hata aliyorsa yuklemeli bence
jailbreak buyuk ihtimalle 6.1 ye cikicak
o kadar beklemezler.
beklerler apple acigi bilmiyor simdi yayinlarsa acigi kapatirlar ayrica kararli surum 6.1 olacaktir simdidn beta 1 cikti bile developer hesabi olanlar yukleyebilie
ios 5'te aynısı oldu ios 4'te de. Herşey planlı hackerlar sanki keyfindenmi jailbreak yapıyorlar. Apple izin vermese yayınlanabilir mi sanıyorsun? Jailbreaksız o cihazların kimse tarafından alınmayacağını herkes biliyor. Açığı her zaman kapatmak için uğraşırız derler ve her zamanda kırılır.
Yine Apple bekleniyor yani ...
onun icin yuzde 3 luk kisim jb kullaniyor
herkes jb icin iphone aliyor
amazing
arkadasim bana burda illegal yontemleri savuma her seyin civigini cikariyorsunuz.
yuzde 3 cydia kullanma orani git bak
bi sitte yuzde 3 digeri yuzde 6-12
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?