Haber İOS 10 tanıtıldı

Arkadaşlar. Beta olmasına rağmen iOS 9.3.2 finalden görsel olarak fazlasıyla müthiş ayrıca 9.3.2 finaldeki Buglar beta olmasına rağmen yanında hiç kalıyor. Bozmadan ilk sürümü güzel yaparlarsa sabitlenin derim çünkü kararlılık hat safada. 9.3.2 final olmasına rağmen bu kararlılık yoktu.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: . . . EmreG . . .

Katılıyorum hocam. Gayet iyi bir sürüm. Ben fazlasıyla memnunum


iPhone 6 İle Gönderildi
 
Tepkiler: İp5furkan

furyzer0

Üye
İncelemesini izledim ve güzel olmuş özellikle kilit ekranı ancak açma yöntemi kotu olmuş home tuşu iki kat hızlı eskiyecek ayrıca parmak izi tarayıcısı direk açıyor o yüzden özellikle 2. Nesil parmak izi tarayıcıları olanlar için bu kilit ekranı pek birşey ifade etmeyecek gibi

Sent from mTalk using lumia950
 
Katılıyorum hocam. Gayet iyi bir sürüm. Ben fazlasıyla memnunum


iPhone 6 İle Gönderildi

Bende fazlasıyla memnunum hocam. iOS 9 finalden kat be kat daha stabil. Tabi beta bu ana ekrandan sola çektiğimiz tarafa gelince hızlıca ana sayfaya kaydırınca kasma mevcut. Ama bunlar gözüme bile batmıyor


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: . . . EmreG . . .
"Elbet bir gün buluşacağız." iPhone 4s
 

0MG90

Üye
iPad 2 emekli oldu artık.
Windows 10'lu tablete geçme vakti geldi.

Sony Xperia Z2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben daha çok ve iyi şeyler bekliyordum ios 10 sonuçta bakalım


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Özellik konusunda haklısınız hocam. Pek yeni özellik yok. Ama iOS 9 betasına göre çok daha performanslı.
 
Tepkiler: theeternal
Bence Şu Klavyedeki BÜyük Hard Sorunu Çözseler Yeterli
 
Tepkiler: lumiacı ve theeternal