Tavsiye ıooo ssussossss wywıssnjs

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ıooo ssussossss wywıssnjs
Silindi
 
Son düzenleme:
daha önce imei değiştirdiyseniz normal bir olay
değiştirmediyseniz klonlanmış olabilir onda da mesaj gelmesi lazım diye biliyorum
 
Belkide (Clonludur IMEI) yeniden IMEI Attır yada başka bir arkadaşının SIM kartını tak değiştir öyle dene düzelir belki?[emoji54][emoji53]
 
Başka sim kart denedim. İmei klonlanmıș olsa mesaj gelmez miydi?

Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yinede bir deneme yapabilirsiniz, Kullanmadığınız eski bir Telefonun IMEI ni Attır en azından herhangi bir sorun olmaz...

#conqueroR_1.4.5.3

 

frezby1

Üye
e devletten ımeı nı sorgula eger clonlandı ıse kapatılmıstır eger klonlanmadı ıse yedeklemenı yap sonra twrp recovey kur wıpe seceneklerınden sd card dahıl hepsını wıpe la yanı sıl sonra bu romu ındır kur olması gerekıyor