İntihar Ettiren Resimmiş...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İntihar Ettiren Resimmiş...
Bellı bı sure gercekten baska bısey dusunmeden yanı dıkkatını resme wererek baktıgında resımdekı kız 3 boyutlu hale gelıyo gercekmıs gıbı gorunmeye baslıyo zaten 10 sanıye baksan renkler falan gercekmıs gıbı hıssettırebılıyo ayrıca uzun sure bakınca kızın yuz ıfadesenın degıstıgını we sıze gulumser we ıyımser bı yuz ıfadesıyle bakıyomus hıssı werdıgını sanıyomussunuz o sekılde asık olunuyomus we daha sora ımkansız oldugunu falan dusunerek ıntıhar egılımı gerceklesebılıyomus....


 
Tepkiler: ebuş... ve chakır66

Cynical

Üye
Deneyeceğim şimdi. Eğer bu birkaç gün içinde ölürsem sebebi sensin.
 

aLone

Üye
güzel kızmış he
 

aLone

Üye
hehe farketmez çizgi karakter filan
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kız olsun yeter diyorsun yani
 

aLone

Üye
yok yav şaka yanlış anlaşılma olmasın bi çizgi karakterle filan
 

Bora

Üye
Ben bakmaya korktum.Bi göz atıp hemen yorum yazdım kaçıom başka konuya bb.Durmayayım burda fazla
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bana bir zararı dokunmadı
 

Cynical

Üye
Dün neredeyse yarım saat boyunca resme baktım. -evet, başka işim gücüm yoktu- Merak işte.
Ilk bir kaç dakika içinde kızın yüzünde ufak değişiklikler oluyor. Özellikle gözlerde... Resim bulanıklaşmaya başlıyor ve kızın yüzü tamamen değişiyor kimi zaman. Başka bir kadın yüzü oluyor. Stereogram resimlerdeki gibi 3 boyutlu bir hale geliyor ve gülümseyen, acı çeken, vs. ifadeler oluşuyor. Hatta kimi zaman Halka filminde ölmüş insanların yüzleri gibi bir şekle bile bürünüyor kızın yüzü. Ama intihara sürükleyici birşey görmedim.
 

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
Yha bu kız benım telefonda duvar kağıdı ; kızın yüzünü her gün görüyorum ; oyle bısey olsa herkesten once benım olmem lazımdı
 

turkordu

Üye
Ben bişey göremedim kız yine aynı kız
 

SucX

Üye
Bu kız intihar sebebi
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet yaa niye olmasın dikkatli bakınca birşeyler oluyor re3simde
 

Nillowa

Üye
intihar edenlerin çoğu psikolojik bozukluğu olan mış.. okumuştum ben bunu
 

cicci27

Üye
Eeyy Bak Ben Bu Resme Neler yapıcam
 
Ben zati aşığım bi kalpte iki aşk olmayacağına göre bana birşey olmaz
 

Feel It

Üye
Firefox da olmuyor. Internet Explorer tarayıcısından bakmanız lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...