İNTERNETte sorun mu var ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İNTERNETte sorun mu var ?
bu gece ne var internette anlamadım facebook hesabımı acamıyorum telden zor zanaat dondurdum
güvenlı deıl dıye uyarı verıp duruyor
msnım acılmıyor
hata verıyor
tek sorun bende mı var acaba ?
 

Hasan

Üye


Buraya gir
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Hasan

Üye

Sorun var ama ne
 
    Konu Sahibi
öffffffffffffff yaa
 

SHS

Üye
konuşuyoz ya senle facete
 
    Konu Sahibi
facem donuk ne konusması
dondurdum bu gece
 

SHS

Üye
şakamı salla durumun ciddi, diğer tarayıcıları denedin mi? hepsimi aynı?
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
hepsı aynı
ya facem donuk ciddimısın sen kafa bulma gece gece
 

SHS

Üye
dedim ya şaka diye..
msnye de girmiyor di mi?
net ayarlarına baktın mı? şimdi pcden mi girdin buraya?
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
evet pcden maıllerıme bakamıyorum guvenlı olmayan bılmem ne dıyo facemde ve msnde aynı ya
sıtelerde sorun yok
bıkac saattr böyle
duzelır ıllakı ya sabaha uyuycam ben öff .(
 

Hasan

Üye
üyelik isteyen sitelerde olur diye düşünüyorum örn şimdi maxicepten çıkarsıan zor girersin
 
    Konu Sahibi
yok maxıde dıger sıtelerde sıkıntı yok o dedıklerımde var
yüzkere de cıkıs yaptım
 

SHS

Üye
peki inş. düzelir iyi uykular
 

SHS

Üye
twittera baksana yatmadan
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Maxiden yüzkez çıkış mı yaptın Ben bi kere bile çıkmadım. Sadece bilgisayara format atınca çıkış yapmış gibi oluyorum
 
Tepkiler: Tuba.Erva

ibrother

Üye
evet pcden maıllerıme bakamıyorum guvenlı olmayan bılmem ne dıyo facemde ve msnde aynı ya
sıtelerde sorun yok
bıkac saattr böyle
duzelır ıllakı ya sabaha uyuycam ben öff .(

pc güncel değilse çıkar. google crome den kaynaklanabilir. proxy kullanarak face ye giriyorsan kitlenebilir. bu kadar
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
çözdüm
sorun şuymuş ki
kardesım pcnın takvımını 2020ye almıs saat ayarlarından
dolmus gözukuyor lısansı mı neyse o yüzden güncel olmadıgından hersey devre dısı kaldı
sonradan farkettım : ) düzeldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...