Interneti Türkler Bulsaydı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Interneti Türkler Bulsaydı
Bilgisayar acilis mesajlari:
- Ad Soyad girin
- Sifrenizi girin
- Ikametgah girin
- Nufus sureti girin
- Annenizin genc kIzlIk soyadInI girin

Internette gideceginiz adresi yazdiktan sonra ekrana gelen mesajlar:
- Emin misiniz?
- Ciddi misiniz?
- Bak son defa soruyorum!
- Gunah benden gitti, bagliyorum.

e-mail almak icin yapilmasi gerekli islemler:
1. Nufus Cuzdani asli ve noter tastikli fotokopisi
2.Ikametgah senedi
3.Savciliktan iyi hal kagidi
4. 6 fotograf
5.Son 3 ay icinde alinmis isme tescilli elektrik,su,dogalgaz faturasi
(odenmis olacak)
6. Erkek kullanicilarin Askerlikle iliskileri olmadigina dair tecil belgesi veya teskere belgesinin Noter tasdikli sureti.
7. 18 yasini doldurmamis kullanicilarda velilerinin yazili izin belgesi...
Not: Internet e-mail kullanim depozitosu 400$ olup aylik 50 milyon kullanim ucreti alinacaktir faturasini odemeyen abonenin e.maili kesilir.
(not: Internet isleri genel Mudurlugu, hicbir tebligat yapmadan abonenin e-mail adresini onceden haber vermeden kapatma veya degistirme hakkina sahiptir)

Baglanamama mesajlarI:
- Bu siteye giris Internet Yuksek Konseyi tarafindan yasaklanmistir.
- RTUK bu siteyi,cocuklarin zihinsel gelisimini engellediginden
dolayi bir(1) gun sure ile kapatmistir. - Aradiginiz adres Anayasa'ya aykiri bulunmustur.
- Site borcundan dolayi kapatilmistir

Baglanma mesajlari :
- Sitemizi sectiginiz icin tesekkür ederiz, sitemize girmekle artık sadece bizim sitemize geleceginize ve baska hic bir adrese gitmeyeceginize dair bir anlasmayi kabul etmis oluyorsunuz. Bu durumu kabul ediyorsaniz "Evet", etmiyorsaniz "Evet" tusuna basin. Ihtilaf halinde Istanbul Mahkemeleri gecerli olacaktir.

Hata mesajlari:
- Ulasmaya calistiginiz bilgisayarin mahallesinde elektrikler kesik oldugundan baglanti kurulamiyor.
- Eksik tusa bastiniz, lutfen tekrar deneyin.
- "Q" harfine bastiniz, bu durumun bir yanlislik sonucu olduguna inaniyoruz, Bir kez daha "Q" harfine basmanız halinde bilgisayariniz takibe alinacaktir.
- Hatasiz bilgisayar olmaz.
- Kime sikayet ederseniz edin.

2: 2:
 
Daha önce Bir Çok kere verildi... Kabak Tadı
 
verilmesine rahmen ilk defa okuyan arkadaşlar var paylaşım için saol
 
    Konu Sahibi
arama yaptım çıkmadı sorry.....
 

Nazy

Üye
ben ilk defa okudum güzeldiii
 
Interneti Türkler Bulsaydı
Bilgisayar acilis mesajlari:
- Ad Soyad girin
- Sifrenizi girin
- Ikametgah girin
- Nufus sureti girin
- Annenizin genc kIzlIk soyadInI girin
Internette gideceginiz adresi yazdiktan sonra ekrana gelen mesajlar:
- Emin misiniz?
- Ciddi misiniz?
- Bak son defa soruyorum!
- Gunah benden gitti, bagliyorum.
e-mail almak icin yapilmasi gerekli islemler:
1. Nufus Cuzdani asli ve noter tastikli fotokopisi
2.Ikametgah senedi
3.Savciliktan iyi hal kagidi
4. 6 fotograf
5.Son 3 ay icinde alinmis isme tescilli elektrik,su,dogalgaz faturasi
(odenmis olacak)
6. Erkek kullanicilarin Askerlikle iliskileri olmadigina dair tecil belgesi veya teskere belgesinin Noter tasdikli sureti.
7. 18 yasini doldurmamis kullanicilarda velilerinin yazili izin belgesi...
Not: Internet e-mail kullanim depozitosu 400$ olup aylik 50 milyon kullanim ucreti alinacaktir faturasini odemeyen abonenin e.maili kesilir.
(not: Internet isleri genel Mudurlugu, hicbir tebligat yapmadan abonenin e-mail adresini onceden haber vermeden kapatma veyadegistirme hakkina sahiptir)
Baglanamama mesajlarI:
- Bu siteye giris Internet Yuksek Konseyi tarafindan yasaklanmistir.
- RTUK bu siteyi,cocuklarin zihinsel gelisimini engellediginden
dolayi bir(1) gun sure ile kapatmistir.- Aradiginiz adres Anayasaya aykiri bulunmustur.
- Site borcundan dolayi kapatilmistir
Baglanma mesajlari :
- Sitemizi sectiginiz icin tesekkür ederiz, sitemize girmekle artık sadece bizim sitemize geleceginize ve baska hic bir adrese gitmeyeceginizedair bir anlasmayi kabul etmis oluyorsunuz. Bu durumu kabul ediyorsaniz"Evet",etmiyorsaniz "Evet" tusuna basin. Ihtilaf halinde Istanbul Mahkemelerigecerli olacaktir. Hata mesajlari:
- Ulasmaya calistiginiz bilgisayarin mahallesinde elektrikler kesikoldugundan baglanti kurulamiyor.
- Eksik tusa bastiniz, lutfen tekrar deneyin.
- "Q" harfine bastiniz, bu durumun bir yanlislik sonucu oldugunainaniyoruz, Bir kez daha "Q" harfine basmanız halinde bilgisayariniz takibe alinacaktir.
- Hatasiz bilgisayar olmaz.
- Kime sikayet ederseniz edin.
 
Verildi benim tarafımdan Aylar önce

Emeğine sağlık!!:.
 
haydaa fazla gaza geldim ben çıkıyım devreden kolay gele
 

gknky

Üye
olsn sen bidaha ver :P
 

BuR@Kk

Üye
ben de ilk defa okudum ve gerçekten çok güldüm sağol yasminoz
 

gknky

Üye
kabak tadı gelio azıma
 
Interneti Türkler...
Son Mesajı Gönderen gknky
30.06.06 00:06
Mizah - Eğlence - Fıkra
4 Cevaplar, 5 Görüntüleme

dostum bak az önce verdım senden yaklasık 10 dakıka once...

http://www.maxicep.com/showthread.php?t=31202

işte linkte burda saate dikkat lütfen

ama oluyor boyle seyler kolay gelsın tesekkurler
 
ohooo siz daha oradamısınız bunun yörelere göre dağılım esprisi bile çıktı lazı kayseri trakyalısı egelisi...!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...