İnternete Giriyor ama ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
İnternete Giriyor ama ...
Arkadaşlar yardımlarınız sayenside telefonun internet ayarlarını yaptım teşekkürederim ama telefon çin malı olduğu için telefon hafızası 45 kb buda facebooka giremiyorum demek oluyor hafıza kartım 1 gb internete girerken nasıl hafıza kaybından destek almasını sağlayabilirim markası sagem (çakma iphone)
 

SHS

Üye
45mb olmasın 45kb hafıza mı olur
 

enkazcı

Üye
çakmalarda öyledir ya benim orjinal nokia 6233 bile 10 mb hafızası vardı
gardaşım bu konudan anlamadığım için yardımcı olamıyorum
 

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
45mb olmasın 45kb hafıza mı olur
45 mb olsa problem çıkmıycak 45 kb malesef

---------- Eklendi @ 19:38:12 ---------- Yazıldı @ 19:37:34 ----------

çakmalarda öyledir ya benim orjinal nokia 6233 bile 10 mb hafızası vardı
gardaşım bu konudan anlamadığım için yardımcı olamıyorum
olsun kardeşim gnlerdir birsürü şeye yardımcı olsun zaten )

---------- Eklendi @ 19:38:56 ---------- Yazıldı @ 19:38:12 ----------

çin mali degil mi işte :
tek problemim o yoksa çin malı diye adı çıkmış bnce gayet sağlam betona düşürdüm ilk aldığımda kapanmadı bile hala çalışıyo
 

marist

Üye
Bu ÇinLiLer Çok ReziLmiş yha 42 Kb hafızamı oLur. ALLah'm yaa
 
Tepkiler: Mazlum Somer

SHS

Üye
kardeşim senin telefonun toplam hafızası ne? o kalan hafızadır
 
@marist yazı rengin tam bi facia içimdeki mavi sevgisini bitirdi bide bi konuda uzun yazmışsın okucam derken ölüodum
 
kardeş bence bi hata var bu kadar olamaz
 

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bence bi hata var bu kadar olamaz
malesef okadar almadan önce adamlara sordudum telefon hafızası nekadar diye düşük ama hafıza kartıyla yükseltilebilir dediydi telefon bi geldi bi baktım 45 kb
 

SHS

Üye
Allah yardımcın olsun ne diyim
 
sil bişeyler yap tarayıcı klosörünü e:/ taşıma diye bişey vardı ama o s60v3lerdeydi
 

SHS

Üye
konunun aynısını cep telefonu genel bölümüne açsanya, belki faydası olur yada konuyu taşıt
 
45 KB Evet .. Bendede Eskiden Cin Telefonu Vardi .. Oda 45 Kb'Di

Kardesim At Gitsin Bence .. Yada Sat
 

DDorlion

Üye
    Konu Sahibi
45 KB Evet .. Bendede Eskiden Cin Telefonu Vardi .. Oda 45 Kb'Di

Kardesim At Gitsin Bence .. Yada Sat

telefonumdan memnunum kardeş bi problemim yok tek derdim internete girerken 45 kb hafıza kullanması hafıza kartını kullansa problem yok ama işte çince bilmiyoruz ki telefona anlatalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...