DDorlion
Üye
-
Konu Sahibi
-
45 mb olsa problem çıkmıycak 45 kb malesef45mb olmasın 45kb hafıza mı olur
olsun kardeşim gnlerdir birsürü şeye yardımcı olsun zatençakmalarda öyledir ya benim orjinal nokia 6233 bile 10 mb hafızası vardı
gardaşım bu konudan anlamadığım için yardımcı olamıyorum
tek problemim o yoksa çin malı diye adı çıkmış bnce gayet sağlam betona düşürdüm ilk aldığımda kapanmadı bile hala çalışıyoçin mali degil mi işte:
toplam 45 kb ama kullanılabilir 43 kbkardeşim senin telefonun toplam hafızası ne? o kalan hafızadır
malesef okadar almadan önce adamlara sordudum telefon hafızası nekadar diye düşük ama hafıza kartıyla yükseltilebilir dediydi telefon bi geldi bi baktım 45 kbkardeş bence bi hata var bu kadar olamaz
sağolAllah yardımcın olsun ne diyim
şuan telefon hafızası bomboş tamamen herşey hafıza kartındasil bişeyler yap tarayıcı klosörünü e:/ taşıma diye bişey vardı ama o s60v3lerdeydi
toplam 45 kb ama kullanılabilir 43 kb
hiçbirşey yok onuda kendi kendine işgal etti
sesli güldüm2 kb ne indirdin
45 KB Evet .. Bendede Eskiden Cin Telefonu Vardi .. Oda 45 Kb'Di
Kardesim At Gitsin Bence .. Yada Sat
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?