İnternet uygulaması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ismail

Üye
    Konu Sahibi
İnternet uygulaması
Arkadaşlar açıkçası kendim araştırmadım.
Direkt size soruyorum.
İnternet bağlantısını düzenlicek pro. var mı?

açıçası sadece benim izin verdiğim uygulamalar nete bağlanabilcek böylece bende rahatlıcam bu konuda

Teşekkürler..
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
CallMaster yada SafeManager ikisinden biri idi
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
aynı yorum

- - - Eklendi - - -

hocam en yeni sürüm 3.71 mi onu buldum
 

ali_800

Üye
aynı konuları tekrar tekrar açma
 

Metin137

Üye
safe manager kullan ben kendim kulanıyorum gayet güzel bir program
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
safemanager 3.80 s60v3 türkçe var mı peki
 

Metin137

Üye
arat bi 3.16 versiyonu tr

- - - Eklendi - - -

3.80 tr yok
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
ben son sürümü istiyom
Çevirsene
 

Metin137

Üye
ben de öyle bir konu açtım ama dil dosyaları çok uzun olduğu için kimse çevirmedi
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
pff
Aramaya devam o zaman
 

Metin137

Üye
bencede ben de aramaya başlıyom bulursan burayada upload et

- - - Eklendi - - -

3.80 yok ki en son 3.71
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
fazla aramayın gözünüz bozulur mazaAllah

şaka bir yana kimsenin çevirdiğini sanmıyorum, SSTeeL abimden başkada çeviren zor çıkar
 

ismail

Üye
    Konu Sahibi
ene49a pm attım.
Onun çevirilerine yetişemiyorum belkl arada elden çıkarmıştır.
bencede ben de aramaya başlıyom bulursan burayada upload et

- - - Eklendi - - -

3.80 yok ki en son 3.71


Güncelle dediğimde 3.80ni önerdi bana
 

Metin137

Üye
inşallah çevirebilir çevirdiğin de bana da pm atarsın
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici




Ben bişey daha istemem bidaha o abimden
Bi simile yaması istedim daha yapamadı.
Bak yapamadı diyorum çünkü çevirilerden sıra gelmemiş daha
Bişey daha söylemeye utanırım


Bir not da benden, SSTeeL çin programlarında ustadır
 

Metin137

Üye




Ben bişey daha istemem bidaha o abimden
Bi simile yaması istedim daha yapamadı.
Bak yapamadı diyorum çünkü çevirilerden sıra gelmemiş daha
Bişey daha söylemeye utanırım

çok iyi dedin kardeşim ama onlar çok program çevirdiği için vakit bulamıyorlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...