internet tasarrufu hakkında?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
internet tasarrufu hakkında?
bağlantı ayarları mobil veri gerektiğinde birde var olduğunda seçenekleri var bilindiği gibi..daha iyi pil tasarrufu için hangisi yapayım dostlar.çok başlık açtım mazur görün:-)
 

[ENGİN]

Üye
gerektiğinde seçili olmalı.var oldugunda yı seçersen şebeke olduğu sürece internete bağlanmaya çalışır deneyip görebilirsin.
 
    Konu Sahibi
nokia sitesi.var olduğunda seç diyor tasaruf için..
 

[ENGİN]

Üye
yanlış anlamışsın var olduğundayı seçıp dene istersen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...