İnternet paketim var ancak..

    Konu Sahibi
İnternet paketim var ancak..
Merhaba, Galaxy Mini kullanıyorum.Telefonu 6 ay önce almıştım.6 aydır internet paketini telefondan eksik etmem ancak şöyle bi sorunum var. Telefona yüklediğim; Twitter, Facebook, Foursquare, WhatsApp gibi programlar internet paketi ile açılmıyor.Wifi ile bağlanırsam rahatlıkla kullanıyorum ama malum heryerde ağ bulmak zor. Twitter, Facebook neyse, onlara tarayıcıdan girebiliyorum fakat WhatsApp'da mesajlaşamıyorum.

Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
 

-efşan

Üye
Nasıl açılmıyor yahu?
Açılması gerek hepsinin.
 
    Konu Sahibi
Evet ama açılmıyor işte :/



- - - Eklendi - - -

Sorunu hallettim. Sorun APN ayarlarındaymış. Ben wap ile bağlanıyormuşum.
 
bende vodafone cepnet var ve viberden arama mesajlasma oluyor rahatca bence sen programi bi guncelle
 

byrgn16

Üye
Acaba nasil yaptiniz ogrenebilirmiyim ayni sorun bende de varda ??
 
Ayarlar/kablosuz özelliği ve ağlar/mobil şebekeler