Mert Üye Gulu Gulu' Alıntı: Ooo fiber? Genişletmek için tıkla ... okul ne kullanıyor bilmiyorum. by_aLi_1907' Alıntı: 94 az olmuş biraz daha fazla ataydın çocuk kandırıyon Genişletmek için tıkla ... gel kardeşim itü'ye bigün, yurtta çay demlerim download çubuğunu izlerken içeriz.
Gulu Gulu' Alıntı: Ooo fiber? Genişletmek için tıkla ... okul ne kullanıyor bilmiyorum. by_aLi_1907' Alıntı: 94 az olmuş biraz daha fazla ataydın çocuk kandırıyon Genişletmek için tıkla ... gel kardeşim itü'ye bigün, yurtta çay demlerim download çubuğunu izlerken içeriz.
by_aLi_1907 Üye Mert' Alıntı: okul ne kullanıyor bilmiyorum. gel kardeşim itü'ye bigün, yurtta çay demlerim download çubuğunu izlerken içeriz. Genişletmek için tıkla ... yav he he dur bende yapıp atıyım photoshoptan
Mert' Alıntı: okul ne kullanıyor bilmiyorum. gel kardeşim itü'ye bigün, yurtta çay demlerim download çubuğunu izlerken içeriz. Genişletmek için tıkla ... yav he he dur bende yapıp atıyım photoshoptan
Mert Üye by_aLi_1907' Alıntı: yav he he dur bende yapıp atıyım photoshoptan Genişletmek için tıkla ... kardeşim yapma lütfen, senin yerine ben utandım bu cümlenle
by_aLi_1907' Alıntı: yav he he dur bende yapıp atıyım photoshoptan Genişletmek için tıkla ... kardeşim yapma lütfen, senin yerine ben utandım bu cümlenle
Luck Star Üye Bizim okulda 100mb fiber internet var , speedtest yaptığımda 97-98mb çıkıyor . bu 97mb ile indiriyor demek değil Bir şey indirdiğinde 9-10mb arası hızlara ulaşıyor ama daha hızlısı var mı dersen tabi ki var
Bizim okulda 100mb fiber internet var , speedtest yaptığımda 97-98mb çıkıyor . bu 97mb ile indiriyor demek değil Bir şey indirdiğinde 9-10mb arası hızlara ulaşıyor ama daha hızlısı var mı dersen tabi ki var
Gulu Gulu Kapalı Hesap by_aLi_1907' Alıntı: 94 mb indirme hızımı olur kendi dedigine kenidin inanabiliyormusun Genişletmek için tıkla ... dostum ban yakın gözüküyor.fazla abartmamak gerek.adminler yerine uyariyimde..
by_aLi_1907' Alıntı: 94 mb indirme hızımı olur kendi dedigine kenidin inanabiliyormusun Genişletmek için tıkla ... dostum ban yakın gözüküyor.fazla abartmamak gerek.adminler yerine uyariyimde..
by_aLi_1907 Üye Gulu Gulu' Alıntı: dostum ban yakın gözüküyor.fazla abartmamak gerek.adminler yerine uyariyimde.. Genişletmek için tıkla ... gözüksün küfürü o etsin banı ben yeyim ne güzel
Gulu Gulu' Alıntı: dostum ban yakın gözüküyor.fazla abartmamak gerek.adminler yerine uyariyimde.. Genişletmek için tıkla ... gözüksün küfürü o etsin banı ben yeyim ne güzel
Gulu Gulu Kapalı Hesap by_aLi_1907' Alıntı: gözüksün küfürü o etsin banı ben yeyim ne güzel Genişletmek için tıkla ... Ettimi küfür
by_aLi_1907' Alıntı: gözüksün küfürü o etsin banı ben yeyim ne güzel Genişletmek için tıkla ... Ettimi küfür