Internet hızı düştü yardım !!

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
Internet hızı düştü yardım !!
Arkadaşlar sınırsız internet paketim var yani hız en yüksek ama telefonumdan iki tane film indirdim tam iki saat sürdü. Eskiden daha hızlı iniyordu. 3G olmasına rağmen telefon 53kbsn'nin üstüne çıkmıyor neden acaba opera mini 6.5 kullanıyorum.operanın hızlı olanı var mı?

 

AHKE

Üye
cepnette 100mb gecersen hızı dusuo
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
yok yok benim ki sınırsız GB sınırı yok ben gold üyelik yaptım.
 
Avea da 2 GB'ın üzerindeki internet kullanımları için internet erişim hızı 128 Kbps'a iniyor ve o hızla devam ediyor.

---------- Eklendi @ 20:41:07 ---------- Yazıldı @ 20:39:12 ----------

Yeni nesil tarifelerinde...
Avea da 2 GB'ın üzerindeki internet kullanımları için internet erişim hızı 128 Kbps'a iniyor ve o hızla devam ediyor.
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
ben vodafone kullanıyorum sınırsız gold üyelik var.
 
opera mini yerine opera mobile ya da kendi tarayıcısıyla bi dene.çekim sorunu da olabilir.mesela bulunduğum yerde turkcell'deyken 3g tam göstermesine rağmen 2 kbps'yi geçmiyordu.nadiren 15 kbps oluyordu.anca merkeze gidince düzeliyodu.belki seninki de öyledir.
 

emoliii

Üye
Kardeş gold nasıl oluyor bende vodafone sınırsız paketi kullanıyorum. (sınırsız paketi Vodafone kaldırdı arkadaşlar sadece eski aboneler kullanabiliyo iptal etmeyin tekral olmaz bilmeyenler için söyledim)
 
oupeng 6.6 bunu sağır sultan bile biliyor hala opera ile uğraşıyorsunuz. Ben burda paylaşmıştım
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
oupeng 6.6 bunu sağır sultan bile biliyor hala opera ile uğraşıyorsunuz. Ben burda paylaşmıştım

kullandım hiç bir fark yok hatta o tarayıcı film i indirirken yarıda hata veriyor ve başlat deyince filmi en baştan indirmeye başlıyor normal opera hata'yi kolay kolay vermiyor ama verdiysede baştan değil kaldığı yerden başlıyor.. Opera mini'de hata vermiyor ve hızı da aynı.
 

o zaman launcer kullanmanı öneririm googlede ara indir
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
ooo kardeş yüzbaşıyım ben her yolu denedim olayı çözdüm de telefonu değişecem cunki şebekesinde sorun varmış az çektiği için net'te düşük oluyor. Zati telefon'u 512MB'lik bi hafıza kartı ile takasla aldım.
 

zaten oupeng 6.6 nasıl oluyorda birinde yavaş oluyor diye tuhafıma gitmişti