insanların bittiği an.......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
insanların bittiği an.......
Arkadaşlarla yemek yiyecektik. Lokantaya gittiğimde henüz kimse
yoktu.. Bir süre sonra kalabalık bir grup halinde geldiler.
Öpme faslında o sırada sipariş almak üzere bekleyen garsonu da öpmüştüm!
Tabii kahkaha tufanı kopmuştu. İşte o an benim bittiğim andı.
----------------------------------------------
Gece otobüsle İstanbul'dan İzmir'e gidiyordum.
Yanımda oturan da benim gibi iri kıyım olunca komple vücut teması oldu. Gecenin ilerleyen saatlerinde, ikimiz de uyumuşken,
yanımdaki yolcu birden sıçradı. Karımdan alışık olduğum için, 'Geçti
bitanem.
Ben yanındayım, yok bir şey' deyiverdim!
Adam gözlerini aralayıp dehşetle bana bakmıştı. İşte o an
benim bittiğim andı.

---------------------------------------------------
Üniversite yıllarım. Kulak rahatsızlığımdan dolayı hastaneye
gitmiştim. Doktor muayene esnasında rahat olmam için benimle
sohbete başladı. 'Ögrenci misin?' 'Evet.' 'Hangi üniversite?'
'Uludağ.'

'Ben de oradan mezun oldum. Hangi bölümde okuyorsun?
' 'İşletme' dedim ve bombayı patlattım:

'Siz hangi bölümden mezun oldunuz?'
'Sence?' İşte o an benim bittiğim andı.
-----------------------------------------------------------------------
Sabah ofiste telefonla konuşuyordum. Telefonu omuzumla başımın
arasına sıkıştırmıştım. Elimin birinde cep telefonu, diğerinde poğaça
vardı.
Cep telefonumu şarj etmek isterken şarj aletinin ucunu birden
poğaçaya soktum!
Gören oldu mu diye kafam? çevirince de müdürümle göz göze
geldim.
Sırıtıyordu.
İşte o an benim bittiğim andı.
-----------------------------------------------------
Lise 1. sınıftaydım. Kimya dersinde "Isınan maddeler genleşir"
konusunu anlatan hocamız, 'Örneğin pirinç' deyince atladım:
'Haklısınız hocam yaa! 2 bardak pirinci ısıtinca koca bir
tencere pirinç pilavı oluyor.' Hoca, 'Oğlum bu yemeklik pirinç değil,
metal olan pirinç' deyince bütün sınıf gülmekten yerlere yatmıştı.
İşte o an benim bittiğim andı.
---------------------------------------------------------------------
Eve gitmek üzere Bakirköy dolmuşu bekliyordum.
Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel
bayiine girecekken minibüs geldi. Apar topar bindim. Şoföre parayı
uzatıp,
'Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp, 'Abi
bu Bakirköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benim bittiğim andı

(alıntı)
 

tofy

Üye
hepsi çok komik bayıldım
 
yine bulmuşsun emegine saglık : : : :
 

Quattro

Üye
Bende 7-8 yaşlarında evde telefonla konuşurken kapı çaldı telefonu bıraktım balkona çıktım aşağı baktım kimseyi göremedim -kim o? diceğime -alooooo die bi bağırdım tabii sokaktan geçen herkez bana baktı.
işte benimde bittiğim an odur....: :
 
    Konu Sahibi
benim de bi kere şöyle bişey başıma gelmişti; annem anneannemi de alıp taksi ile bi yere gidicekti bana da taksiyi ara taksi gelsin anneanneni ara aşağı insin dedi bi yandan da poşete koyulcak şeyler vardı onları da poşete koy dedi

bende bi elime aldım poşeti bi elime aldım telefonu anneanne mi aricam die taksi yi aramışım önce...... bi yandan da konuşuyorum ve poşeti dolduruyorum karşıdan telefon açıldı alo dedi adam bende o kargaşada adamı dayım sandım direk nbr napıyosun dedim ve dediğim anda jeton düştü ayy pardon şu adrese bi taksi yollarmısınız dedim ama bi yandan gülme krizine girdim tabi ve reziiil oldum....

karşımda ki adam da gülmemek için kendini zor tutuyodu tabi uzun bi süre o taksi durağını aramadım tabi......
: : :
 
-Bir Monte Carlo.
-Abi bu Bakırköy'e gider.
 

ængelus

Üye
çok güldüm yaa süperdi
 

cllgr

Üye
ilk üçü süper olmuş,sagol..
 
Eve gitmek üzere Bakirköy dolmuşu bekliyordum.
Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel

bayiine girecekken minibüs geldi. Apar topar bindim. Şoföre parayı
uzatıp,
'Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp, 'Abi
bu Bakirköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benim bittiğim andı

Gerçekten çok komik ya...:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...