İnnov8 animasyonlu tema

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

janfadar

Üye
    Konu Sahibi
İnnov8 animasyonlu tema
arkadaşlar ilk başta herkesin geçmiş bayramını kutlarım. benim sorunum innov8 de hareketli tema sahibi olamamam yada bunun yolunu bilmiyor olmam. bu konuda bana yardımcı olabilecek, bilgisini paylaşabilecek olan kimse var mı acaba? şimdiden teşekkürler iyi maxicep ler
 
Tepkiler: kaplan0606 ve hewal_63

janfadar

Üye
    Konu Sahibi
sağol da bana tema değil de nasıl oynatacağımı söylersen daha iyi olur tema bulması kolay da oynatması kolay değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...