İngilizce öğrenim....

ismail

Üye
İngilizce ayrı bişey ama
Olmayınca olmuyor denilebilcek bişey. Ona ısınman alışman benimsemen gerek ve buda baya zor
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
İngilizce ayrı bişey ama
Olmayınca olmuyor denilebilcek bişey. Ona ısınman alışman benimsemen gerek ve buda baya zor

Kardeşim ben okumadan, kendi çabalarımla dil öğreniyorum.
Şu an altı dil biliyorum ve altı dil de daha kavrama aşamasındayım.
 

ismail

Üye
ne güzel abi benimseyebilmişsin
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Kitap önerecek yok mu?