İndirimde ki Nokia telefonlar

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
İndirimde ki Nokia telefonlar




şu telefon da çok güzel çok kullanışlı



bu fiyatlara şimdi alsam mı yoksa biraz daha bekleyip mi alsam
 
Tepkiler: Lacoste ve aziz360

Neverex

Üye
Salih acıkçası ben de yakın bir zamanda cep telefonu alacağım benim düşündüğüm telefon 5800 dı ama sitemizdeki olumsuz yorumlar kafamı karıştırdı ne yapacağımım şaşırdım ama sana şunu söyleyeyim nokia dan şaşmamak lazım.
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşımda vardı, ve bir süre kullanma fırsatı buldum, güvenilir bir yerden alındığında problem yaşanmıyor
 
bu ara gerçekten tam telefon almalık zaman 2 ay sonra felan trt vergileri gelecek o zmn pahalanack en iyisi şimdi almak teşekkürler salih abi
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Trt zammı da varya tuz biber
 

Neverex

Üye
Arkadaşımda vardı, ve bir süre kullanma fırsatı buldum, güvenilir bir yerden alındığında problem yaşanmıyor

Yani ben 5800 almayı düşünüyorum burayı takip edeyim bari.

--------------- Ekleme ---------------

bu ara gerçekten tam telefon almalık zaman 2 ay sonra felan trt vergileri gelecek o zmn pahalanack en iyisi şimdi almak teşekkürler salih abi

Evet oda canımı sıkıyor açıkçası
 

Nadir

Emekli Yönetici
şuna bak yaa nasıl ucuzlamışlar..
 

Odysseus

Üye
Toshiba'nın fiyatı iyiymiş yahu
 

Symbiont

Üye
Kaçırma G910 nu Al Salih Stok Kapatıyorlar Sanırım
 

Nadir

Emekli Yönetici
5800 al Salih başkasını düşünme..
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
5730 düşünüyordum, fiyatı düşeni alacağım
 

Nadir

Emekli Yönetici
iyi bir tercih olur Salih..
 

Lacoste

Üye
arkadaşım SE G705 düşünürmüsün bence o da çok iyi ve fiyatı vatan bilgisayarda acccayip uygun
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Ben n86 düşünüyorum ama çok pahalı bıraz daha beklicez mecburen
 

Emperian

Üye
arkadaşım hiç bekleme. Allah (c.c) sabır edenleri sever ama bir insanın eline fırsatta bir kere geçer. Ben buna inanırım