İmzam Nasıll ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
güzel olmuş eğer photoshop bilgi vara şu lazım değil yazısını yamultup daha güzel hale sokabilirdin
 
Forum kurallarına aykırı malesef.O kadar büyük imza olmaz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İmzanı değiştirmen gerekiyor.

Hangi yorum Adem, hatırlayamadım ?


---------- Eklendi @ 19:27:23 ---------- Yazıldı @ 19:26:32 ----------

Hmmm tamam gördüm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sen benle nasıl konuşuyon ya ?
 

ibrother

Üye
allah bi pixel'de flu'laştırsın ömrünüz 8bin ışık yılı , işlemciniz intel core i7, hızınız 3GHZ'in altına inmesin, allah CPU'nuzu zorlamasın kameranız HD ekranınız 3D LED olsun. Hayırlı olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...