imovie bende yok??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
imovie bende yok??
Arkadaşlar video düzenleme programı olan "imovie" bende yok? installaus'u ve itunes store'u araştırdım ama bulamadım. youtubedaki videolarda adamlar videolarını imovie ile düzenliyorlar? Ben bu programı nereden bulabilirim?


--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar bilen yok mu? Konu kaynadı arada.
 

pLay4wiN

Üye

4.99 $ gibi bir ücreti var. indirebilirsin.
 
al kardeş sendede olsun imovie

 

pLay4wiN

Üye
al kardeş sendede olsun imovie


Şu anda geçerli versiyon 1.1. Eğer gerçekten paylaşım yapmak istiyorsanız güncel paylaşımlar yapınız.

Bkz: (Ya da konudaki ilk mesaj)
 
Şu anda geçerli versiyon 1.1. Eğer gerçekten paylaşım yapmak istiyorsanız güncel paylaşımlar yapınız.

Bkz: (Ya da konudaki ilk mesaj)

bu indirme adresi imovie 1.0
bu indirme adresi imovie 1.0.1
bu indirme adresi imovie 1.1

hepsi cracklı
 

pLay4wiN

Üye

Paylaşımın için teşekkür ederiz.
 

kuwaie

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...