CABBAR
Üye
-
Konu Sahibi
-
ya klonlanmış bi tele yeniden imei atma için yada pasaporta kaydettirmeden kullanmak için ama 3g şebekesi açılınca kaçak olduğu anlaşılırOkuyorum teşekkürler. Bu klonlamadaki amaç ne ve niye yapılıyor ki?
polis e başvurun imei klonlamak suçtur ama tabi bizim ülkenin polisi anca sokaktaki adamları dövsün benimkide klonlandı hollandada polis arkadaşım buldu bende adamı dövdüm yüzünü mafettim ama iş işten geçmişti
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızoku yardımcı olurlar
ben olsam polise gider bu imei benim değil derim telefonların modeli neBu sitede yazanları okudum başta belirttiğim gibi iki telefonda aynı anda oldu bu. Annemin telefonun faturası var garantisi devam ediyor ama gelen mesajdaki imei numarası o cihaza ait değil.
Kardeşimin talefonun garantisi bitti geçen yıl, faturayı bulamadım ve o telefona gelen mesajdaki imei numarası o cihaza ait. Şimdi Tüketici haklarına başvurtmrmın bi anlamı olur mu?
ben olsam polise gider bu imei benim değil derim telefonların modeli ne
dua edinde klonlanan cihazın sahibi 3g şebekesini açarGarantisi devam eden Noıkia 2330, diğeri nokia c5-00
dua edinde klonlanan cihazın sahibi 3g şebekesini açar
olmazsa bir bardak su içiceksinİnşallah
olmazsa bir bardak su içiceksin
Bende eski birkaç telefon var (kendi telefonum) 3210 falan işte. Eğer olmazsa bende onların imeilerini klonlayabilir miyim?
Kardes, kardesnin telefonu malesef gitmis..(nasl düzelir: sende bska bi cihazınkini klonlarsın) annenin telefonuna gelince imei numarası tutmuyosa sorun yok gbi... (Ama emin değilim ) yasal olarak sorunu yurtdısndan gelmis birnin pasaportuna o telefnu kaydeddrerek aşablrsn sanrım.. Gecmş olsun
kendi imei ni çal sonra şikayet etiftara daha çok var zaman geçmiş olur
şaka bi yana geçmiş olsun kardeş
Konuyu açan arkadaş aynısı başımdan geçti benim : evet imei aynı değildi son hanesi farklıydı ben aldığım yere gittim beni teknik servise yönlendirdiler onlar da başka yere yani herkes topu birbirine attı anlayacağın neyse benim aslında mecidiyeköy'e gitmem gerekiyordu istesem giderdim ayağımın altında ; 20 dakika uzaklıkta ( marka LG olunca) ama fark şu ki benim cihaz sıfırdı yani belgeler de elimdeydi haksız çıkma ihtimali sıfırdı cihaz yurt içinden alınmıştı ben turkcell-btk-üsküdar şengüller teknik servisi e-mail ve telefon yağmuruna tutunca ve sert davranınca o tarihe gelmeden cihazı kurtardım inşallah kurtarırsın telefonu
allah yardım etsin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?