iMaxi-Alfabe

Yeni alfabe hayırlı olsun . Yıda ekle bence
 

-Emre

Üye
Imaxi hiç olmamış... Başındaki i yi kaldıralım onun.. (ismail alınma senden dolayi söylemiyorum)
 

Akıncı

Üye
aykut abbi her yere aynı smiley
 

Akıncı

Üye
süleyman abi ne diyorsa kabul et sormadan
 

BYFECI

Üye
    Konu Sahibi
Yeni harf iMaxi-Alfabeye Eklenmiştir.
 

Serhan

Üye
Beni nereye yazcan
 

Serhan

Üye
#serhanişbaşında