[Imanli Studios]Subway Run J2ME v1.2

    Konu Sahibi
[Imanli Studios]Subway Run J2ME v1.2

Geliştirici: symbianpro
Bu oyun bir Imanli Studios ürünüdür.Android ve ios platformlarında olupta symbiana çıkartılmayan subway surfers in benzeri ama grafik yönünden değil
Versiyon 1.0
Versiyon 1.1
Versiyon 1.2
 

MaxipmaN

Üye
miğdem bulandı atari oyunu bundan 100 kat daha iyi
 
Tepkiler: Serkan1255 ve kedi006

MaxipmaN

Üye
karşıdaki binalarda kum fırtınası var herhalde bulanık gözüküyo
 
temple run'daki adam ve subway surfers daki vagonların birleşimi
 

keys1903

Üye
bunu gordukten sonra trene bınmem artık
 

Parody34

Üye
Temple flee ve subway gibi oyunları bizim symbiana modlamayın Allah aşkına. Utanıyorum arkadaş ):
 

CouTFeeL

Üye
hiç yapmasalarmış teşekkürler
 
Oyun çok süper bayıldım. Bildiğin bayıldım.
 

Anil-D

Üye
ihrenc bi oyun yapmıslar
 

MaxiHan

Üye
Daha iyisini sen yap o zaman kardeş adamlarin elinden bu kadar geliyor