[Imangi Studios] Temple Run 2 J2ME

theruhix

Üye
Oyungu gerçekten imangi studios mu yapmış ? Hayır yani onlar yapmşsa resmen bişey gdçmişler symbianla
 
Bu signed mı?
Paylaşım için
 

MaxipmaN

Üye
javalarda signed problemi olmaz dostum
 
orjinaline çok yakın yapmışlar
 

tetetex

Üye
çince olmasa fena sayılmaz

yine de paylaşım için teşekkürler
 
allahın izniyle kurtulucam bu nokianın işkencesinden.
 

mdma

Üye
emeğine sağlık fakat temple run demeye 1000 şahit lazım
 

DUGANIK

Üye
ben bulamadım nerden indircez
 

omr bşr

Üye
ben 5800 da oynuyorum temple flee den daha iyi sensör eklenirse süper olur grafik felanda istemiyorum
 
En azından oynayıp,deneyeceğim.Teşekkürler.
 
sertifika hatası diyo ne yapabilirim
 
java oyun nasıl sertifika hatası verir ki? sis veya sisx olsa derim ki imzasız ama java
 

MaxipmaN

Üye
bi dakka bi dakka dalga mı geçiyon yoksa gerçek mi java oyuna sertifika hatası :
 
androidde oynadım süper bir de şuna bak ya dalga geçiyorlar resmen