Matthe
Üye
-
Konu Sahibi
-
hayırlı olsun
Hayirli olsun
Hayırlı olsun ne işti bu yani ne yapıyosunuz
Hayırlı olsun ne işti bu yani ne yapıyosunuz
karanlık işlerdir
Hayırlı kazançlar güzel kardeşim güzel günlerde harca
Aynı yaştayız Ben 6 senedir her yaz çalışıp maaş alıyorum
Teşekkür ederim. Reklamcılıkla uğraşıyoruz, tabela, vinyl, araç kaplama vs.
Bak kardeşim o işlerde para var işin detayını çizimini proğramını öğrenmeye bak
alın teri ile kazanılan para bir başka oluyor, hayrını gör kardeşim
hayırlı olsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?