İlk maaşımı aldım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Matthe

Üye
    Konu Sahibi
İlk maaşımı aldım :)
İlk girdiğim işten ilk maaşımı almış bulunmaktayım, 80 TL aldım 6 gün çalışıp, patronum bana; "Daha ilk haftan diye bu kadar az veriyorum, önümüzdeki haftalar artar paran merak etme koçum" dedi, çok mutluyum Daha yaşım 17 ve kuzenimin yanında çalışıyorum o aldırdı beni, yani akrabanızın yanında çalışmayın pişman olursunuz diyenleri yanıltmış oldum, tabi istisnâda olabilirim

Hadi kutlayalım






 
Tepkiler: x-scarface
Hayırlı olsun ne işti bu yani ne yapıyosunuz
 
Hayırlı kazançlar güzel kardeşim güzel günlerde harca
 
Tepkiler: Yellowworm

MrExpert

Üye
Aynı yaştayız Ben 6 senedir her yaz çalışıp maaş alıyorum
 
Tepkiler: Yellowworm

Matthe

Üye
    Konu Sahibi


Bak kardeşim o işlerde para var işin detayını çizimini proğramını öğrenmeye bak

Evet abi dediğin gibi, geçen gün araba kapladık, malzemenin maliyeti 600 lira, işçilik falan filan derken 1500 lira aldık bi taksi kaplayıp. Bugün ışıklı tabela yaptık malzeme 1700 lira falan tuttu işçilik vs. 2500 liraya vericez sanırım onuda. En ufak işten bile 5-10 lira alıyoruz valla. Adam geliyor arabasının arkasına "Maşallah" yazdırıyor, 10 lira
 
Tepkiler: x-scarface

SHS

Üye
alın teri ile kazanılan para bir başka oluyor, hayrını gör kardeşim
 
Tepkiler: Yellowworm

Haydar

Emekli Yönetici
hayırlı olsun. alın terinle kazandığın paranın duygusu bir başka olur anlıyorum seni
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...