xkadir61 Üye hep böylebir telefonum olsun istemiştim. ama fakirlik neyapalım n73 e talim --------------- Ekleme --------------- bence biz çok şanssızız kimbilir 1 asır sonra neler olacak.
hep böylebir telefonum olsun istemiştim. ama fakirlik neyapalım n73 e talim --------------- Ekleme --------------- bence biz çok şanssızız kimbilir 1 asır sonra neler olacak.