Ilk Cep Telefonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

amedian

Üye
    Konu Sahibi
Ilk Cep Telefonu
yorumsuz





ÖZELLİKLER:

Boyut: 28x8x6 cm
Ağırlık: 850gr
Ekran: Yok
Devre sayısı: 30
Konuşma süresi: 35 dakika
Şarj süresi: 10 SAAT
Fonksiyonları: Konuşma, dinleme, tuşlu arama

NOT. alıntıdır
 

night990

Üye
sadece ve sadece OHA derim,iyiki ozamanlarda yaşamamışız.
 

amedian

Üye
    Konu Sahibi
özellikler cok bomba yalnız ekran yok filan diyo ya koptum paylasmak istedim.
 

kikaksk

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 21 2006, 02&#58;55 PM) [post=258318]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence o telsız yaa ole telmı olur???
[/b][/quote]


ozamanlar ölemiş işte....acaba öle telefonlar kaldımı yani o zmanlardan ...hatıra olarak...
 

hasank

Üye
olum oha moha demeyin lan onun simdiki degeriyle 5 tane 6630 alını lan
 
gunumuz teknolojısı vay be bı tane alım bundan araba nıyetıne bınerım
 

cumcum23

Üye
alalım bitane de kışın arabanın altına koyarız

kaymasın

maazallah kayar da çarpar biyere

alalım alalım
 
bizim baba yadigarına benzio vay anam vay cebe koysak sıgmaz yanımızda taşısak olmaz ama o denemlerde ne karizma yapmıştır tel sahipleri vay beeeeee
 
Bunun adı cep telefonu olamaz çünkü cebe sığmaz
 

Gokhan43

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
yine biz şanslıyız ya bundan bir asır önce yaşamış olsaydık ne elk ne tlf ne chat
 

ukalgs

Üye
hiç cep teline benzemiyor. cebe nasıl girecek o
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...