ilk bıyık kesimi

    Konu Sahibi
ilk bıyık kesimi
arkadaşlar benim kardeşim var da 13 yaşında 8. Sınıfa gidiyo. Tüy halinde olan simitçi bıyığı da denilen bıyıklarını jiletle almış dipten, daha gür çıkar mi bundan sonra ne yapsın ? Jiletle mi alsın makine ile mi
 
kardeşim dediğin kişi sen olmayasın
 
    Konu Sahibi
yok yanımda duruyor şimdi
 
İlk kesimde mi sert çıkacak da makine ile alsın lise sonda jiletle kessin bu benim görüşüm ben lise 2 de jiletle kesmeye başlamıştım
 
Bende sinekkaydı olmayı beceremiyorum
 

.eRCaN.

Üye
Sakal ve bıyığın bir an önce çıkmasını isteyenler var ama yüz yapısı oturmadan sakal veya bıyık çıkmış, yakışmadıktan sonra ne işe yarar?

Tamam hevesli oluyor insan o yaşlarda ama bir süre sonra da yakışmadığını anlıyor.

Kardeşine tavsiyem acele etmesin jilet için.
 

aynen 8de hevesliydik çıksın diye ama acayip terletiyor adamı
 
aman sakalı bıyığı bide tersten almayın kıl dönmesi yapar bilginize
 
Şimdiden jilet vurmasaydı keşke. Pek bişey olmaz fakat suratını tahriş eder. Zamanında bende çok isterdim sakal bıyık çıkmasını sürekli jiletle keserdim, simdi keşke sakalım ve bıyığım olmasa diyorum.
 
makine ile dalsın . Jilet le ugraşmıyo kimse