İlginç Ölümler +13

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nazy

Üye
3. philip tam bir kral yaa
 

mservank

Üye
kral olmuş ama kafa basmıyo
 
konu başlığı salakça ölümler olsa daha iyi olurdu
 

c3r3n

Üye
cidden enteresanmış..
 

qurbuz

Üye
konu başlığı salakça ölümler olsa daha iyi olurdu çok doğru başlık
 
Şaka Gibi Yaa.. öLürKen de İnsanLara ReziL oLmak Var Doğrusu.. Cenazede AğLasınLar mı? GüLsünLer mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...