ilginç mezarlık..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ilginç mezarlık..

BURASI KUZEY FİLİPİN’LERİN SAGADA DAĞI.



TABUTLARIN ORADA ASILI OLMALARININ SEBEBİYSE NE KADAR YÜKSEKTE OLURLARSA KABİLENİN İNANDIĞI TANRIYA O KADAR YAKI OLMALARI…



FİLİPİNLER’DE ÖLENLER İÇİN 5 GÜNLÜK TÖREN DÜZENLENİYOR. ÖLÜMÜN GERÇEKLEŞTİĞİ GÜNDEN SONRA 5 GÜN ADETA BİR ŞÖLEN HAVASINDA GEÇİYOR.


2 BİN YILDIR FİLİPİNLERDE ÖLENLER GÖMÜLMEYİP TABUTA KONULARAK DAĞIN UÇURUMUNDAN AŞAĞIYA DOĞRU SARKITILIYOR.


NAAŞ TOPRAĞA GÖMÜLMEDİĞİ İÇİN KOKMASINI ÖNLEYECEK ÖZEL BİR TÜTSÜ İLE 5 GÜN BOYUNCA İŞLEME TABİ TUTULUYOR.


BU İŞLEMİN BİTİMİYLE BİRLİKTE TABUTA YERLEŞTİRİLEN NAAŞ, VAHŞİ HAYVANLAR TARAFINDAN PARÇALANMAMASI İÇİN UÇURUMLARDAN AŞAĞIYA DOĞRU SIRKITILIYOR.


BU UÇURUMLARIN CENNETİN KAPISI OLDUĞUNA İNANAN FİLİPİNLİLER, NAAŞIN ASILI HALDE DURMASININ MUSON YAĞIŞLARINA DA ENGEL OLDUĞUNA İNANIYOR.


2 BİN YILDIR SÜRDÜRÜLEN BU GELENEK BÜYÜK ÖLÇÜDE TERK EDİLMİŞ DURUMDA.


internethaber.com
 

mservank

Üye
Bu saçma saçma inançlar yok mu daima sinirimizi bozar saygı duymak zorunda mıyım? evet ama duymuyorum .Salakça
 

DiaBLoS

Admin
Bunların insan olduğuna katılmıyorum..Bunlar cok farklı yaratıklar cinsleri hangi tür bilmiyorum..Son derece sacmalık.
 

CoYoTe®

Üye
Harbiden İlginçmiş...Mezarlıklara Bak Yav
 

c3r3n

Üye
ilk başta tabut olduğunu anlayamadım sonraki resimlerde farkettim.cidden cok saçma inançlar
 
Her Neyse Emeye Saygı Kardeş Ama Cok Güzel Olmuş
 

leiche

Emekli Yönetici
cok fantastik mezarlar
 

kadriye

Üye
ya tmm da adamların cesetleri çürütülüyor resmen.iğrenç
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...