İlginç bir tıp dersi ( Gerçek olay )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İlginç bir tıp dersi ( Gerçek olay )
Tıp fakültesinde ilk kez kadavra ( ceset ) başına toplanan ogrenciler,bayağı bir merak ve ilgiyle kadavrayı incelemektedirler.
Profesör dersine başlar; 'Tıpta iki şey doktorlar için çok önemlidir, ilki insan vucudu ile ilgili hiç bir şey sizin için iğrenç olmamalıdır.
Örneğin,'der ve parmagini cesedin makatına(poposuna) sokar ve çıkartıp kendi agzına götürür.
Hadi bakalım şimdi sizlerde aynı şeyi yapınız !'
Ögrenciler şok içinde, hepsi duraksarlar ama bakarlar ki profesör çok ciddi, istemeye istemeye hepsi sırayla kadavranın poposunu parmaklayıp sonrada emerler. Öğrencilerin hepsi bu işin tadına bakıp berbat bir hale gelmişken, profesör konuşmasını sürdürür;
'Bir tıp doktoru icin ikinci en onemli nokta gözlemdir' der ve devam eder;
'Ben kadavranın makatına orta parmagımı soktum ama kendi agzıma işaret parmağımı götürdüm..
Şimdi bir doktor icin, dikkat etmenin ne kadar onemli oldugunu da öğrenmiş bulunuyorsunuz….!
 
Tepkiler: abdurrahmanz, burak9400, Necmati ve 3 diğerleri

pcwolf

Üye
"Allah belanı versin doktor" dedi öğrenciler
 

pcwolf

Üye
Yok ben doktora öyle dedim onlar da öyle demiştir fazlasıyla, o yüzden
 

haltie

Üye
fıkra gibi bunun sidiklisi var birde sanırım efsane hepsi
 

Necmati

Üye
İyiki başka bölgeleri em dememiş..
 

osmisyum

Üye
Doktor ayrı bir sapıkmış
Orta parmağı güdümlemiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...