İlginç bir fikir. :D

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
İlginç bir fikir. :D
Dün bir resmi butona basınca döndürmeye ayarlıyordum animasyon da vereyim dedim resim tek boyutlu fakat 3D şeklindeydi bu yüzden efektli olarak dönünce hiç de hoş olmadı ne yazık ki. Tam animasyon kodlarını siliyordum böyle bir şey geldi aklıma.

 
Son düzenleme:
Tepkiler: furyzer0 ve ghstr
müthiş beyblade
 
Tepkiler: H0lligan
evet gördüm ondan dedim zaten
 
Tepkiler: H0lligan

VIP_TECH

Üye
İkisine aynı anda basınca glitch leniyor ve animasyon tam akıcı olmamış. Son resim ile ilk resim ve bütün art arda resimler arasındaki açı eşit olmalı.
Yine de güzel
 
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
    Konu Sahibi
İkisine aynı anda basınca glitch leniyor ve animasyon tam akıcı olmamış. Son resim ile ilk resim ve bütün art arda resimler arasındaki açı eşit olmalı.
Yine de güzel
Ölme eşeğim ölme... 5 dakikada kodlanmış bir animasyon, yalnızca fikirdi zaten amaç değil detaya girmedim o yüzden hiç.
Teşekkürler.
 
Tepkiler: VIP_TECH