İki tane önerim var

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
İki tane önerim var
1.si konuya yazdığımız etiketler için ayrı bir bölüm olabilir mi? Mesela etiketleri yazdığımızda imzanın üstüne bir yere koyulsa daha güzel gözükmez mi?

2.si konuya attığımız mesajları daha kolay bulabilmemiz. Mesela 500 sayfalık bir konu var. Ben 200. ve 250. sayfaya mesaj attım ama hatırlamıyorum. O mesajımı bulmak için bir özellik olsa "konudaki mesajlarımı bul" diye? Bence güzel bir özellik olur.
 
Tepkiler: Reşwan, B.A.R.O.N ve Dark-Evil

EroL

Emekli Yönetici
İki önerine de katılıyorum, vbullet sisteminde olduğu gibi konuya yazılan mesaj sayısına tıkladığımızda konuya yazanların nickleri ve kaç mesaj yazdıkları görüntülenebilir. Etiketlerin ise Google optimizasyonu açısından altta değil de üstte olması gerekli olduğunu düşünüyorum, konudaki ilk kelimeler etiketler olmalı.
 
Tepkiler: Reşwan

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Etiketler konunun Google gibi sitelerde gözükmesini sağlıyorsa birden fazla etiket girildiğinde konu görünüş açısından kötü gözükebilir. O zaman hem konuya yazılabilsin hemde imzanın üst kısmına bir yere. Daha iyi olur sanırım.
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
@Ozan abiden yorum bekliyorum ve diğer kullanıcılardan
 
2.öneri kesinlikle olmalı bence
 
Öneriler, olması gereken eksiklikler. Destekliyorum.
 
1.'i öneriyi pek anlamadım yalnız 2. Öneriyi bende olsun isterim