İki Çavuşun İddası

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İki Çavuşun İddası
İki çavuş iddaya girer hangimizin eri daha diye. İlk çavuş erini çağırır ve der ki;
- Oğlum al şu 10 milyonu git bana bir araba al.
Er:
- Başüstüne çavuşum der gider.
İkinci çavuş çağırır erini:
- Olum git bak bakayım ben evdemiyim der.
Er:
- Başüstüne çavuşum der çıkar.
Bu iki er çarşıda karşılaşırlar, erlerden biri:
- Yahu bende bir çavuş var o kadar ki bana para verdi git bana araba al diye lan keriz bugün pazar arabayı nerden bulayım..
Diğer er:
- Yahu benim ki daha yok gidip kendisi evdemiymiş değilmiymiş diye bakacakmışım be ey lavuk yanında koskaca askeriyenin telefonu var evi arada sorsana...
 

sm3

Üye
koptum koptum saolasın
 

reaurora

Üye
çavuş değil başçavuş bile böyle emir veremez