İhtiyar007

KD1907

Üye
Sa beyler var mi birileri
 

esmeran3

Üye
Olmaz mı la Aleykümselam
 

KD1907

Üye
Nabiyon la iyi misin ne zamandir konuşmuyoruz
 

esmeran3

Üye
iyiyim la sen nabıyon harbiden de konuşamıyoruz =
 

esmeran3

Üye
Allah tan tartışma dedim kimle tartıştın bakalım yine
 

KD1907

Üye
Varya Kimliksiz12 bu konuya da mesaj atmisti hatta onunla
 

esmeran3

Üye
onu bilmiyorum ya özele gelsene bi
 

esmeran3

Üye
onu bilmiyorum ya özele gelsene bi